Negotia | Magasin Nr 2 - 2019

Vi lover ingen medlemmer gull og grønne skoger. Det kan vi ikke. Men et ærlig og kvalifisert engasjement for å bidra til utvikling av samarbeid og arbeidsbetingelser på din bedrift, det lover vi. Det handler om tillit. Den tilliten du viser oss ved å velge Negotia, er det vår oppgave å bekrefte. Hver dag. Du betaler for å være medlem, og vi vil at du skal være fornøyd. Vi bryr oss om deg og din arbeidssituasjon. Under ser du våre leveregler om service: Alltid til stede – der avgjørelser tas om lønns- og arbeidsvilkår. For å bidra til flere muligheter og en bedre arbeidsdag. Negotia gir deg litt mer N e g o t i a s s e r v i c e g a r a n t i Kvalitet En enkel sak er ikke enkel for den som ikke vet svaret. Kvalitet er krevende på alle nivåer. I Negotia har vi en lav terskel for når en sak er viktig. Alle saker er viktige for den det gjelder. Vi vil at du skal oppleve å bli tatt på alvor når du er i kontakt med oss. Det har du rett til å forvente. Tilgjengelighet Har du ringt et sted og bare blitt satt hit og dit uten å få tak i den rette? Det vil vi ikke at du skal oppleve i Negotia. Hos oss skal du få kontakt og presis tilbakemelding når du behøver hjelp. Noe annet skulle bare mangle. Du bestemmer hvilken kommunikasjonskanal du vil bruke. Vi følger opp uansett. Effektivitet Saker og problemer er forskjellige. Noen løses med det samme, andre krever tid. Vår oppgave er uansett å jobbe effektivt med det som medlemmene tar opp med oss. At vi har det travelt skal ikke gå utover deg. Du forventer å bli prioritert, og det forstår vi.

RkJQdWJsaXNoZXIy Njc5Ng==